2014-11-06

Un program vil ataca usores de Apple en Xina

Un compania de securia enlinia ia averti ce un program vil nova en produidas de Apple afeta xef usores xines.

Palo Alto Networks ia dise ce la program "WireLurker" (Spiafilo), cual infeta la sistemes de opera de computadores de table e aparatos portable, pare ave se orijin en Xina e infeta xef aparatos ala.

La program sperde se en otra programes descargada de un boteca esterna de Apple, e pote fura datos. Plu ca 400 programes infetada es ja descargada a plu ca 350 mil veses.

Un dirijor de la compania ia comenta: "WireLurker difere de tota cual nos ia vide a ante en programes vil per iOS e OS X. La tecnicas usada sujesta ce atacores deveni plu refinada en la campo de esplota alga plataformas la plu conoseda de mundo."

WireLurker es capas de envia entre un computador Mac a un aparato portable (un telefoneta o tabletin) tra un corda USB.

Lo pote fura "informas diversa" de aparatos portable cual lo infeta, e lo refresci frecuente se de la servador controlante de la atacores.

Plu, iCloud, la servi de ospitafix de Apple, ia es atacada en Xina en otobre par criminales ci ia atenta fura datos de usores.

Un grupo xines ci monitori la ueb ia dise ce atacores ia intersepi datos, cisa asedente parolas secreta, mesajes, fotos, e listas de persones conoseda. Los crede ce la governa en Beijing ia es culpable.

Ma la governa xines ia nega la alegas, e ia es suportada par China Telecom, un furnor nasionalida de servis de rede, ci ia descrive la acusa como "nonvera e sin funda".

Xina conteni la mercato de telefoneta la plu grande de mundo. En la cuatri de april a junio, Apple ia esperia ala un aumenta par 50% en la cuantia de vendes de se iPhone.