2014-11-19

Un confere internasional sur interede aveni en Xina

Ofisiores e dirijores asembla ex Xina per un confere a tema de interede, suportada par la governa, entre criticas contra la praticas interedal de Beijing.

La Confere Mundal de Interede, en Wuzhen, es un parte de la intende par Xina de ave un rol plu grande en la maneja de la siberspasio global.

La pais ave plu ca 600 milion usores de ueb. Ma Amnestia Internasional, un grupo promovente diretos umana, ia averti ce la libria de interede en Xina es "atacada".

La confere va inclui presentas sur governa global de interede, sibersecuria, e la interede portable. Lo es organizada par la Comite Siberspasial de Xina, cual es la gardor xef de interede en la pais.

Representores de companias global como Apple, Amazon e Microsoft es presente a la confere, a lado de companias de tecnolojia xines.

La governa xines bloci costumal miles de pajerias stranjer, incluinte furnores de novas e medios sosial como Facebook e Twitter.

William Nee, un rexercor sur Xina per Amnestia Internasional ia comenta: "La libria de interede es atacada par governas tra la mundo. Aora Xina pare desira promove se regulas propre de interede como model per regulas global."

La ofisior xines de grado la plu alta ci es presente a la confere, Ma Kai, ia dise ce tota paises debe reata sever contra ativias de terorisme en la ueb e colabora contra siberatacas.

Jack Ma, la fundor de la compania e-comersial Alibaba, ia informa la confere ce "la rede xines ia influe e cambia la sosia xines e la economia xines."

Plu temprana en esta semana, la sistem con nometa de la Parafoco Grande de Xina ia aumenta se sensura cuando la autoriosas ia bloci EdgeCast, un compania major de ospita ueb e furnor de servis de nube.

Armadas de sensurores sutrae cualce testos postada par sitizanes xines cual la propagandores oposa, e a veses la cortes deside prisoni la postores.

An tal, on permete ce la partisipores de la confere asede locas de rede como Google e Facebook cual es normal blocida en la pais.