2014-11-18

Cuatro persones es matada a un sinagoga en Ieruxalim

A la min cuatro israelis ia es matada e oto ia es ferida cuando du omes con pistoles, coteles e axas ia ataca a un sinagoga en la ueste de Ieruxalim.

La atacores ia es filastinis de Ieruxalim Este, e la polisia ia mata los par fusili.

Ieruxalim ia esperia un aumenta de tensa entre filastinis e israelis, en un serie de atacas matante con relata a un santeria disputada.

La ministro xef de Israel, Benjamin Netanyahu, ia promete responde "con mano forte a la omiside savaje".

El ia declara: "Esta es un resulta direta de provoca gidada par Hamas e Abu Mazen [= Mahmoud Abbas, la presidente filastini] cual la comunia internasional iniora nonsaja."

Plu temprana en esta anio, Hamas e la partito Fatah de Abbas ia acorda formi un governa unida. Israel ia denunsia acel.

Hamas e Jihad Muslim, un otra grupo filastini de combatosas islamiste, ia loda la ataca. Israel ia eticeti ambos grupos como organizas teroriste. Abbas ancora no ia comenta.

La atacas ia aveni a un loca de seminario relijial en un area xef ortodox de la parte Har Nof de la site.

Pitures postada a la rede par un portavose per la militaria israeli mostra un axeta sanguosa de carnor, parente usada en la ataca, en la construida. On vide ance un om ferida ci porta ancora se xal de prea.

La polisia ia clui la area. La ses adorores e du polisiores ferida es tratada en ospitales de Ieruxalim. On reporta ce cuatro es en un state grave.

En semanas resente, combatosas filastini ia fa du atacas matante contra paseores en la site, entre anunsias ce Israel intende construi plu casas en Ieruxalim este.

En otobre, un rabi major ia es ferida par fusil par un filastini a un compleso relijial importante en la site.

La compleso, conoseda a iudis como la Monte de Templo, e a muslimes como al-Haram al-Sharif, es la loca la plu santa de iudisme, e la mascita al-Aqsa es la loca tre de la plu santas de Islam.

Campaniores iudi ortodox en Israel oposa un proibi durante contra prea par iudis en la compleso.

Filastinis desira Ieruxalim Este per la capital de un pais futur, ma Israel ocupa ja lo de pos 1967.