2014-04-16

Berlusconi debe servi la comunia como puni per froda

Un corte en Milan ia judi ce Silvio Berlusconi, la ministro xef pasada de Italia, debe servi la comunia per un anio en un casa de cura persones vea. La puni segue se condena en 2013 per froda liada a la compra de diretos televisal par se compania Mediaset en la desenio de 1990.

Se avocatos ia dise ce los es "sasiada" ce la puni va permete ce el resta political ativa.

Berlusconi, ci ave 77 anios e es un bilionor, ia es envolveda en un serie de casos de corte. En la caso de Mediaset, on no ia prisoni el, car la sistem legal en Italia es pardonosa a persones con plu ca 70 anios.

La alternativa de servi la comunia ta es ce el abita como un prisonida en se casa propre.

La jornalisme italian dise ce Berlusconi va labora probable per un dui de dia per semana a un casa de persones vea e descapasida, prosima a se imobila estra Milan.

El va debe obedi un ora de retira e va es proibida de encontra persones con condenas criminal. Esta proibi aplica a un, e cisa plu, de se asosiores. Ma el va es libre de viaja a Roma entre martedi e jovedi de cada semana.

El es ancora la gidor de Forza Italia, la alia conserviste cual es la oposa political xef, an si on proibi el de presenta se per eleje en la votas european cual va aveni en maio.