2014-04-03

Un soldato fusili colaborores a un base militar SUA

A un base militar en Texas en la SUA, un soldato ia fusili, matante tre colaborores e ferinte 16 otras, ante mata se.

On no ia confirma ofisial la identia de la suspetada, ma jornalistes ia identifia el como Ivan Lopez. El ia ave 34 anios, e ia sufri de problemes de sania mental.

Un portavose militar ia dise ce on ave ancora no indicas ce la fusilis a mercurdi es relatada con terorisme. El ia ajunta ce la suspetada no ia deveni ferida cuando el ia servi en Irac en 2011, ma ce on ia es evaluante el per deside esce el sufri de angusa pos trauma. On ia es tratante la fusilor per depresa e angusa.

On no sabe esce la ataca ia es preconsiderada. Tota la feridas e matadas es membros de la militaria.

Lopez ia gida un veculo a du construidas a la base e ia xuta ante cuando la polisia militar ia para el. La aveni ia dura tra 15 o 20 minutos. El ia fusili alora se testa propre con un pistol semiautomata de calibre .45, cual el ia compra en un boteca local.

A la mesma base, Fort Hood, en 2009, un ataca con fusil ia mata 13 soldatos e feri 32. En setembre 2013, on ia condena Major Nidal Hasan a mori per acel ataca.

Hasan ia declara ce el ia xuta per proteje rebelores taliban de soldatos SUA ci ia es a punto de vade a Afganistan. Acel ia es la ataca la plu matante contra un loca militar en la istoria de la SUA.