2014-04-03

Un video causa la resinia de un aidor de la ministro xef de Elas

Un aidor major de Antonis Samaras, la ministro xef de Elas, ia resinia sur un rejistra video en cual el pare acusa se xef de influe un investiga criminal.

En la video, Panayiotis Baltakos conversa con un portavose de Aurora de Oro, un partito estrema destriste, sur la aresta de se gidores en setembre. La partito acusa ce la governa, un alia gidada par conservistes, persegue lo per razonas political. Un ministro ia rejeta la acusa como un fantasia.

La video es no sola embarasante per la governa, ma ance un plu atesta ce la autoriosas judinte de Elas no es nondependente, e ce la caso contra Aurora de Oro no es intera solida.

A la vota jeneral la plu resente, en junio 2012, Aurora de Oro ia gania 7% de votas, en cuando la partito Democratia Nova de Samaras ia gania 30%.

Ilias Kasidiaris, la portavose de Aurora de Oro, ia es un de sete parlamentores de la partito ci on ia aresta en setembre de la anio pasada, su acusa de parteni a un grupo criminal. El ia es librida a pos. El ia es en parlamento a mercurdi per oposa un proposa de sutrae se direto parlamental de nonprosede – ma on ia sutrae esta esenta de el e cuatro otra parlamentores de se partito.

Kasidiaris ia publici la rejistra de se conversa con Baltakos, per suporta se declara ce la partito ia deveni un vitim political. En la video, Baltakos dise ce la gidores de Aurora de Oro ia es prisonida pos un comanda par ministros de la governa, e ce la autoriosas ia posese no atestas contra la partito.

En anunsia se resinia, Baltakos ia clari ce se comentas ia es intendeda sola per pasi ofisiores de Aurora de Oro ci ia acusa el de conspira contra los.