2014-04-21

Moris pascual causa protestas prosima a Rio

En Brasil, abitores de un visineria povre, prosima a la site Rio de Janeiro, ia ensende veculos en protesta contra la moris de du persones en avenis cual ia envolve la polisia.

Un de la vitimes ia es estra un eglesa con se familia a venerdi santa cuando un baleta deviante ia colpa el. El ia es trapida en un fusili entre polisiores e persones suspetada de vende drogas.

Amnestia Internasional dise ce sirca 2000 persones mori en cada anio en Brasil, par causa de atas nonatendente e violente par la polisia.

Abitores de Caramujo, un visineria de lata, ia esije justia en cuando los ia ensende cuatro buses e tre autos.

La mori de Anderson Santos Silva, ci ia ave 21 anios, cuando el ia es a punto de vade a un rituo spesial de pascua, ia coleri la comunia. La eglesa catolica local ia dise: "El ia mori en atenta proteje se madre e sore."

La vitim du, identifiada como Emanoel Gomes, ia mori a la note de venerdi cuando se motosicle ia xoca un veculo blindada de polisia en un area prosima.

Consernas sur securia en Brasil esiste ante la Copa Mundal de futbal, cual va aveni entre 12 junio e 13 julio. E la site Rio de Janeiro va ospita ance la Juas Olimpial en 2016.

Plu temprana en esta mense, cuasi 3000 soldatos e polisiores ia saisi la compleso Mare, un de la vilas de lata la plu perilosa de Rio, prosima a la airoporto xef internasional. Tra desenios, lo ia es controlada par alga de la padrones de drogas la plu malfamosa e violente.

On espeta ce soldatos va resta en la area asta la fini de la Copa Mundal.