2014-04-07

La xerca per la avion mancante trova un sinial prometosa

Un barcon australian cual xerca la avion mancante de Airolina Malaisian ia deteta siniales coerente con los de un rejistrador de vola (ance nomida "un caxa negra"). La barcon Ocean Shield ia oia la sinial a du veses.

Marexal Xef de Aira Angus Houston, ci gida la xerca, ia nomi esta "la trasa la plu prometosa" asta aora. Ma el ia ajunta: "Nos ancora no ia trova la avion, e nos nesesa plu confirmas."

La avion, portante 239 persones, ia es en vola de Kuala Lumpur a Beijing cuando lo ia desapare a 8 marto. On ia trova an no un peso ruinada de lo, ma, pos esamina datos de satelite, ofisiores malaisian ia conclui ce lo ia cade en la Mar Indian sude, a ueste de la site australian Perth. On no sabe perce lo ia perde la contata con controlores de trafica airal e ia fini tan distante de se via intendeda.

Cuando la barcon ia deteta la sinial, lo ia continua oia lo tra du oras e dudes minutos ante perde lo. A pos, la barcon ia turna e retraversa la mesma area, e ia oia denova la sinial tra 13 minutos. A esta ves, lo ia distingui du siniales separada, coerente con la esiste de la du caxas negra: un cual rejistra la voses de la pilotes e un cual nota informas tecnical de vola.

La barcon ia resta en la area, ma no ia susede deteta la siniales a un ves tre. On nesesa determina la loca esata de la siniales. A pos, on va pote basi un veculo autonom per atenta trova ruinas sur la fondo de mar. Ma la sinial ia es detetada en acua con profondia de 4500 metres, cual es sirca la limita de la capasia de la veculo.

Houston ia clari: "Cisa alga dias va pasa ante cuando nos ave la informa per sabe esce nos pote confirma ce esta detetas veni de MH370. En acua multe profonda de mar, no cosa aveni rapida."

La xerca corsa contra la tempo, car la pilas de la caxas negra no va dura multe plu longa, e la rejistradores va sesa emete se siniales.

Un barcon xines de xerca, Haixun 01, ia dise ance ce lo ia oia siniales tra un tempo corta en un area diferente a la fini de semana. On investiga ance estas.