2014-04-23

Colombia recorda se autor la plu selebrada

Colombia onora se autor la plu selebrada, Gabriel García Márquez, la premior Nobel ci ia mori a jovedi a la eda de 87 anios.

La presidente, Juan Manuel Santos, ia gida un rituo en la catedral de Bogotá, do la sores e otra membros de la familia de la autor ia es presente.

A lundi, on ia fa un onora formal de García Márquez en la Site Mexico, do la autor ia abita.

On ia seni el en un rituo privata de familia en Mexico en la semana pasada. La familia ancora no ia revela lo cual los intende fa con se senes. On ia sujesta ce cisa los va es divideda entre se pais de nase e Mexico, se pais de abita tra alga desenios.

Organizores de la aveni en catedral de Bogotá ia dise ce lo no va ave un natur relijiosa. An tal, lo ia comensa con preas gidada par Rubén Salazar Gómez, la arcibispo de Bogotá.

La Orcestra Simfonial Nasional de Colombia e la Sosia Coral de Santa Sesilia ia jua alora la Misa de Moria de Mozart. La rituo ia es direta difusada par la televisa e radio nasional, e ance sur scermos jigante estra la catedral.

A martedi, per coaveni con la Dia Mundal de Libro, colombianes va recorda plu García Márquez par organiza lejes de se noveleta "Nun scrive a la coronel" a plu ca 1000 bibliotecas, parces, scolas, e universias.