2014-04-15

Un strada nederlandes lumina se a note

Sur un dui de un cilometre sur un autovia en Nederland, on ia desveli marcas de strada cual brilia en la note.

La pinta usada conteni un polvo spesial cual carga se en la dia e relasa lenta un lumina verde per asta oto oras de la note. Con tal linias per indica la strada, on no nesesa lampas.

On proba aora la tecnolojia a la ves prima, e va inisia ofisial lo a un data plu tarda en esta mense. Lo es situada sur la N329 en Oss, a sirca 100 cilometres a sude-este de Amsterdam.

Daan Roosegaarde, un artiste de interata, ia labora sur la idea con Heijmans, un compania nederlandes de injenia sivil. El ia dise: "La governa sutrae lampas a note per conserva mone, e enerjia deveni multe plu importante ca nos ia pote imajina a 50 anios ante aora. Esta strada esiste per securia e per modeli un mundo plu autosustante e plu interatante."

Se projetas aida la interata de persones e tecnolojia. En la pasada, el ia crea un solo de dansa con lampas discotecal cual prende enerjia de la moves de la pedes de la dansores, e un roba cual deveni diafana cuando la person ci porta lo es stimulada.

El ia dise ance: "Me ia es intera stonada ce nos spende biliones sur la desinia e developa de autos, ma en alga modo la stradas – cual determina vera la aspeta de nos ambiente – es intera imune de acel prosede."

Inisial, la ecipo ia intende ance developa simboles de clima cual ta apare sur la via cuando la temperatur ta ateni un grado spesifada. On ta usa un pinta capas de reata a temperatur per crea simboles jigante en forma de flocos de neva sur la asfalto, per averti persones ce jelo es cisa sur la via. Ma la strada en Oss no inclui esta cualia.